2013. október 31., csütörtök

11.rész

Sziasztok itt a kövi rész,remélem tetszik! :)





Reggel a nap ébresztett fel. A függöny el volt húzva de átszűrődött rajta a fény . Zayn édesen aludt mellettem,a nap egy kicsit a szemébe sütött,ezért néha összeráncolta a homlokát.Olyan édes volt. Adtam neki egy puszit,majd ki akartam kelni az ágyból de ő visszarántott és megcsókolt.
-Jó reggelt!-mondta
-Jó reggelt!-mondtam,majd a fürdő felé vettem az irányt. Miután végeztem lementem a konyhába,ahol a többiek már ettek.Leültem én is és nekiláttam a reggelimnek. Miután megettük Tori azt javasolta hogy délután menjünk el mindannyian a vidámparkba. Mindenkinek tetszett az ötlet,úgyhogy belegyeztünk.Megbeszéltük hogy 2-kor indulunk. Még csak fél 1 volt,úgyhogy felmentünk a szobába. Még szinte be sem értünk az ajtón,de Zayn máris nekem esett,a falhoz nyomott és úgy csókolt. Vagy 10 percig faltuk egymást,amikor kopogtak. Zayn ment kinyitni az ajtót. Niall volt az és szólt hogy menjünk le kajálni. Miután megkajáltunk,ismét felmentünk.Elkezdtem készülődni,mert már 1 óra volt. Egy kis keresgélés után,eldöntöttem mit vegyek fel.
Ezt választottam:



Ez után tettem fel egy kis sminket,a hajam pedig egy laza kontyba fogtam. Mikor kész voltam Zayn bejött a szobába.
-Csini vagy!-mondta
-Köszi!Te pedig jól nézel ki mint mindig!-mondtam
-Tudom!-mondta önelégült fejjel
-Egóóós!!-mondtam,majd mindkettőnkből kitört a röhögés,ekkor Louis benyitott
-Hali!Megértem én hogy jól szórakoztok de indulni kéne!-mondta mosolyogva,majd kiment,mi pedig utána.
Mikor odaértünk a vidámparkhoz mindenkinek felcsillant a szeme. Bementünk,majd megbeszéltük hogy 5-kor találkozunk ugyanitt,majd mindenki ment amerre akart. Iszonyatosan jól éreztük magunkat.Mindent kipróbáltunk,úgyhogy hamar eltelt az idő. Mikor hazaértünk mindenki lehuppant a kanapéra,majd rendeltünk pizzát vacsira. Miután megettük,nekiálltunk filmet nézni. A fiúk egy horrort választottak,úgyhogy azt néztük.Néhány résznél úgy megijedtem hogy a fejem az ölemben lévő párnába nyomtam,és közben Zayn kezét szorítottam.
-Nyugi cica!Ez csak egy film!-mondta,mire én csak egy mosollyal válaszoltam. Miután vége lett a filmnek,még csak fél 8 volt,de felmentünk a szobába. Amíg én telefonáltam a szüleimmel addig Zayn elment zuhanyozni.Mire kiért én már befejeztem a telefonálást. Ez után én is elmentem lezuhanyozni.
Mikor visszaértem a szobába,Zayn éppen twitterezett,de úgy belemerült hogy én csak néztem,és akaratlanul is mosolyra húzódott a szám. Egy kis iső múlva feltűnt neki. 
-Mióta nézel?-kérdezte
-Már egy ideje!-mondtam,közben pedig leültem mellé az ágyra. Mikor befejezte a twitterezést,vadul csókolgatni kezdett,majd szívogatni kezdte a nyakam.
-Nee!Ez meg fog látszani!-mondtam 
-Nem érdekel!-mondta majd tovább csókolgatott. Kb 10 percig faltuk egymást,de mivel már fáradtak voltunk lefeküdtünk,és nem sokkal később el is aludtunk.



**Másnap** 



Reggel úgy keltem hogy Zayn nincs mellettem,ezért lementem a konyhába,hátha már lement. Mikor beléptem a konyhába,láttam hogy ott szorgoskodik. Mivel nem vett észre,ezért lassan mögé lépkedtem és átkaroltam hátulról.
-Jó reggelt Zaynii!Mi jót csinálsz?-kérdeztem
-Jó reggelt!Nekünk reggelit.-mondta,majd tovább munkálkodott,addig én leültem.
Mikor végzett,nekiláttunk a kajának,ekkor a többiek is lejöttek. 
-Mi nem is kapunk??-kérdezte meglepetten Niall.
-Hát most ez van!-mondta Zayn,miközben mi ketten jót nevettünk,a többiek pedig durcás fejjel láttak neki a reggeli készítésének,de addigra mi már be is fejeztük,és felmentünk a szobába felöltözni. Mikor lementünk a nappaliba a többiek épp akkor vágódtak le a tv elé,majd mi is úgy tettünk. Ma egész nap csak lustálkodtunk és filmeket néztünk. Már vagy 5 filmet megnéztünk,és már 7 óra volt.
-Gyerekek ma nem megyünk el valahová bulizni?-kérdezte Liam
-De benne vagyok!-mondta Tori
-Akkor egy óra múlva itt!-mondta Liam,majd mindenki felment készülődni.
Kiválasztottam a ruhám,megcsináltam a hajam,a sminkem és már indultunk is.
Nem mentünk messze csak egy közeli szórakozóhelyre. Az este folyamán mindenki rendesen berúgott. Fél 1 körül lehetett amikor hazaindultunk. Amikor hazaértünk,felmentünk a szobába és egyből bedőltünk az ágyba. Pillanatokon belül elaludtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése