2013. október 28., hétfő

6.rész

Sziasztok! Ez a rész egy kicsit rövid lett,de remélem nem baj! :)



Reggel boldogan keltem.Eszembe jutott a tegnap este. Elmosolyodtam,majd elmentem a fürdőbe rendbe tenni magam. Mikor visszamentem a szobába Ashley már nagyban válogatja a ruháit.
-Szia!-köszöntem neki
-Szia! Készülődj! Megyünk a srácokhoz,van fél órád!-mondta
Nem szóltam semmit csak mentem a szekrényhez és válogatni kezdtem.
Ezt választottam:



Ashley ezt viselte: 




Miután készen voltunk átmentünk Tori szobájába hogy együtt menjünk.
Rajta ez volt:





*Tori szemszöge*

-Mehetünk!-mondtam,majd elindultunk.
Mivel nagyon jó idő volt,ezért vittünk magunkkal fürdőruhát is! ;) Gyalog mentünk,vagyis fél óra múlva értünk oda a fiúk házához.Kopogtunk,majd Niall beengedett minket. Leültünk a kanapéra,és Harry felvetette az ötletet hogy üvegezzünk. Mindenki belement az ötletbe. Mivel Harry találta ki,ezért ő pörgetett. Az üveg nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz??-kérdezte
-Felelek!-mondtam
-Ki jön be neked a bandából?-kérdezte
Egy kis hatásszünet után végül is kinyögtem a választ.
-Te.. mondtam rákvörös fejjel
Ezen ő csak elmosolyodott,ahogy a többiek is,majd én pörgettem.
Az üveg Niall-nél állt meg.
-Merek!-mondta magabiztosan
Menj oda Ashley-hez és puszild meg.-mondtam 
Ő pedig odament és egy puszit nyomott Ashley arcára.
Ez még így ment egy darabig,de már meguntuk,ezért kimentünk a medencéhez. 
Jól elszórakoztunk,és mire észbe kaptunk már 2 óra volt. Kimentünk a vízből,megszárítkoztunk és leültünk a kanapéra. Éhesek voltunk úgyhogy rendeltünk pizzát,ami hamar meg is érkezett. Rekordsebességgel faltuk be az összeset. A fiúk azt javasolták hogy nézzünk horrort. Mi bele egyeztünk,és amíg  Liam betette a filmet a lejátszóba, addig elhelyezkedtünk. Én,Harry,Zayn és Jenni ültünk az egyik kanapén,Ashley,Niall,Liam és Louis pedig a másikon. Az eleje nem volt félelmetes,de a közepénél úgy megijedtem hogy sikítottam(nem csak én). Ekkor Harry kapott az alkalmon és átkarolt.Kicsit elpirultam,de mivel besötétítettük a szobát a film kedvéért ezért nem látszott.(szerencsére)
Mikor vége lett a filmnek már fél 6 volt,ezért indultunk haza. Útközben még beugrottunk a lányokkal a közeli Starbucks-ba. Mire hazaértünk már fél 7 volt. Elmentem gyorsan zuhanyozni,majd át akartam menni Jenniék szobájába,de ekkor csörögni kezdett a telefonom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése