2013. október 30., szerda

10.rész


Sziasztok itt a kövi rész!
Jó olvasást! :)


**Reggel**


Reggel arra ébredtem hogy Zayn felkel mellőlem.
-Jó reggelt!-mondtam álmosan
-Jó reggel!-mondta mosolyogva
-Hova készülsz?-kérdeztem
-Lemegyek a konyhába,velem jössz?-kérdezte
-Aha!-mondtam,majd kéz a kézben mentünk le a konyhába,ahol a többiek már ettek.
-Jó reggelt álomszuszékok!-köszönt Liam 
-Jó reggelt!-mondtuk egyszerre
-Nem hiszem én hogy aludtak!-mondta Harry a szemöldökét húzogatva.
-Harry!Fejezd be vagy csúnyán nézek rád!-mondtam,már majdnem nevetve,mire a többiekből is kitört a röhögés. Ez után mi is leültünk reggelizni. Miután megettük felmentünk a szobába.
-Elmegyünk este valahová?-kérdezte tőlem Zayn
-Persze!-és hová megyünk?
-Az titok!-mondta,majd a falnak nyomott és megcsókolt
-Hánykor megyünk?-kérdeztem tőle,miután sikeresen kimásztam a karjaiból
-6-kor jó lesz?-kérdezte
-Tökéletes!-mondtam közben pedig megcsókoltam
-Fel kéne öltözni!-mondta,mivel még mindig pizsiben voltunk.
Miután felöltöztünk,lementünk a nappaliba ahol a többiek filmet néztek,majd mi is csatlakoztunk hozzájuk. Megnéztünk 2 filmet,ekkor már délután fél 4 óra volt. Ekkor megszólalt Niall:
-Éhen haloook!-mondta "szenvedve"
-Kérsz répát?-kérdezte Louis majd a konyha felé vette az irányt,Niall pedig követte.
-Rendeljünk pizzát!-mondta Liam
-Oké!-válaszolt Ashley,majd megrendelte a pizzát.
Ekkora már visszatért Lou és Niall a kezükben répával. xD
Nem sokkal később megérkezett a pizza amit rövid időn belül megettünk.
Még kicsit tévéztünk,majd felmentünk a szobába mert már fél 5 volt,és készülődni kell.
Elmentem a szekrényemhez majd kiválasztottam a ruhám:



Miután kiválasztottam a ruhám feltettem egy kis sminket,megcsináltam a hajam,és készen is voltam. Pont 6 óra volt. Zayn is elkészült ezért elindultunk.
-Csini vagy!-mondta majd adott egy csókot
-Köszi!-mondtam kissé elpirulva,majd beszálltunk a kocsijába.10 perc kocsikázás után meg is érkeztünk.Egy elegáns étterem előtt voltunk. Bementünk,majd amíg kihozták az ételt addig beszélgettünk.Miután megettük a kaját,azután elmentünk sétálni a környékre.Nagyon jól éreztem magam. Miután visszasétáltunk a kocsihoz már 10 óra volt.
-Indulhatunk?-kérdezte Zayn
-Aha!-mondtam,majd beültünk a kocsiba
Mikor hazaértünk,már mindenki aludt,ezért halkan felmentünk.
Elmentem zuhanyozni,majd befeküdtem az ágyba.
Megvártam Zayn-t amíg végez.Mikor bejött,lefeküdt mellém,átkarolt és úgy aludtunk el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése