2013. november 9., szombat

12.rész

Sziasztok! Bocsi hogy ezt a részt ilyen későn hozom,remélem nem baj! :)





**Jenni Szemszöge**


Reggel amikor felébredtem,iszonyatosan fájt a fejem.Zayn még aludt,úgyhogy csendben kikeltem az ágyból,és fájdalomcsillapítót kerestem,amit be is vettem. Miután bevettem,már mindenki lejött a nappaliba.Mire mindenki nagyjából helyre jött,már fél 1 volt. Ekkor megcsörrent Liam telefonja. Miután letette,mondta hogy a fiúknak hangpróbára kell menniük. Mivel már készülődni kellett,ezért mindenki gyorsan rendbe szedte magát.
-Ugye eljössz velem??-kérdezte Zayn boci szemekkel
-Ha nem zavarok akkor igen! mondtam mosolyogva
-Te sosem zavarsz!-mondta,majd megcsókolt.Vagy 5 percig faltuk egymást,aztán hallottuk hogy a többiek nekünk kiabálnak hogy menni kéne.Lementünk a lépcsőn,és már indultunk is. Miután odaértünk nem sokkal azután már kezdték is az éneklést.

Egy párszor felvették,és már végeztek is.
-Ügyesek voltatok!-mondtuk nekik a csajokkal
-Tudjuk!-mondta Zayn,majd mindenkiből kitört a nevetés.
-Egóóó!!-mondtam még mindig röhögve.
Mivel már mindenki éhes volt,ezért bementünk kajálni a Nado's-ba. Mikor hazaértünk már 5 óra volt és mindenki bevágódott a tv elé.Megnéztünk 2 filmet,aztán felmentünk a szobába.
-Elmegyek fürdeni.-mondtam
-Mehetek veled??-kérdezte Zayn
-Hát nem is tudom!-mondtam mosolyogva
-Na lééégysziii!-mondta kiskutya szemekkel.
-Na jó gyere!De tedd félre a perverz fantáziád!-mondtam
-Oké!Jófiú leszek!-mondta,és elindultunk a fürdőszoba felé.
Miután végeztünk,visszamentünk a szobába,Zayn egyből letámadott és csókolni kezdett. Elkezdett az ágy felé húzni,de én megállítottam.
-Zayn!Azt mondtad jófiú leszel!-mondtam nevetve
-Na jó de ígérd meg hogy legközelebb bepótoljuk.-mondta kissé durcizva
-Oké megígérem!-mondtam,majd lefeküdtünk aludni.Még egy kicsit beszélgettünk,aztán elnyomott az álom.


**Másnap**


Reggel mikor felébredtem,Zayn nem volt mellettem. Mivel már 10 óra volt,ezért felöltöztem,emberi külsőt öltöttem magamra,és lementem a nappaliba.
-Jó reggel!-köszöntem a srácoknak akik a tv előtt ültek.
-Jó reggelt!mondták egyszerre
-Zayn merre van?-kérdeztem tőlük
-Azt mondta hogy elintéz valamit és jön haza.-mondta Louis
-Oké,mondtam,majd én is beültem melléjük tv-t nézni.
Egyszer csak Zayn lépett be az ajtón,én pedig mentem is oda hozzá,de nem volt egyedül.
Egy irtó aranyos kiskutyát hozott be az ajtón.
-Szia kicsim!-köszönt,majd megcsókolt
-Szia-mondtam,ő pedig a kezembe nyomta a kutyust. 
-Ő itt Hachi!Neked hoztam.-mondta
-Nekem? Úristen Zayn imádlak!-mondtam,majd megcsókoltam.
Letettem a kutyust a földre és hagytam hogy körbenézzen.
-Elvisszük sétálni??-kérdeztem 
-Aha!-mondta Zayn,majd elindultunk sétálni. Elmentünk egy közeli parkba,amit vagy kétszer körbesétáltunk,és bementünk egy üzletbe,ahol vettünk neki kaját,meg még néhány dolgot. Mikor hazaértünk,én felvittem Hachi-t a szobába és adtam neki enni,inni és játszottam vele egy kicsit,ekkor már Zayn is csatlakozott.
-Mindig is vágytam egy kutyára! Köszönöm!-mondtam majd nyomtam egy puszit a szájára.
-Tudom azért hoztam!-mondta mosolyogva
Hachi lefeküdt a helyére aludni,mi pedig lementünk vacsorázni. Vacsi után még hülyültünk a srácokkal,aztán mivel már eléggé fáradtak voltunk,felmentünk a szobába. Elmentünk zuhanyozni,utána meg egy kicsit néztük a tv-ét,de mivel nem volt semmi érdekes,ezért kikapcsoltuk és lefeküdtünk aludni. Nem sokkal később el is aludtunk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése