2013. október 27., vasárnap

3. rész

Sziasztok itt a kövi rész remélem tetszik! :)



Eljött a nagy nap!! Ma utazok a barátnőmmel LONDONBA!! Reggel izgatottan keltem. Elmentem a fürdőbe lezuhanyoztam,hajat mostam.Miután végeztem,lementem a konyhába reggelizni. Anyáék még aludtak,mert ma szabadnapot vettek ki,hogy el tudjanak kísérni a reptérre. Miután megettem a reggelit felmentem a szobámba és felöltöztem.




Miután végeztem feltettem egy kis sminket,és már kész is voltam. Lementem a konyhába mivel már 1 óra volt. Megebédeztem majd felmentem a szobámba. Elővettem a laptopom és kicsit twittereztem és zenét hallgattam.Mikor meguntam a laptomom is beletettem a bőröndömbe,hiszen 2 hétre megyünk Londonba ezért ezt is elviszem magammal. :) Még utoljára megnéztem hogy mindent eltettem-e. Már fél 5 volt,vagyis Ashley fél óra múlva itt lesz. Megfésülködtem,és a hajam laza kontyba tettem.Mikor kész lettem,lementem a nappaliba.Beszélgettem anyáékkal még indulás előtt.Beszélgetésünket a csengő szakította félbe.Megérkezett Ashley. Mivel 1 óra múlva indul a gépünk ezért mi is elindultunk.Míg apa lehozta a bőröndöm az emeletről,addig mi Ashley bőröndjét a csomagtartóba tettük.Mikor apa sikeresen leért a bőröndömmel elindultunk a reptér felé. Fél óra az út a reptérhez,ami gyorsan elszállt. Mikor megérkeztünk,és kivettünk minden cuccot a kocsiból és bementünk az épületbe,megszólalta a hangosbemondó:
"A Londonba tartó gép utasait kérjük fáradjanak a  2-es kapuhoz." Eljött a búcsú pillanata.Megöleltem anyáékat és elköszöntünk.
-Vigyázz magadra kicsim!-mondta anya
-Ti is vigyázzatok magatokra!! -mondtam 
Majd elindultunk a gép felé. Miután felszálltunk rögtön elnyomott az álom.Arra ébredtem hogy Ashley rázogat hogy keljek már fel mert le kéne szállni.(xD) Miután leszálltunk elmentünk és kerestünk egy szállodát ahol az elkövetkezendő 2 hétben fogunk lakni. Kicsit lepihentünk,majd lementünk a szálloda éttermébe mert már elég éhesek voltunk. Mikor leértünk,láttuk hogy sehol nincs hely,ezért ki akartunk menni majd egy lány utánunk szólt:
-Várjatok!-kiabálta
Mi megálltunk és ő odafutott hozzánk.
-Az én asztalomnál még van hely,üljetek le ha gondoljátok.-mondta kedvesen
Mi el is fogadtuk az ajánlatot és leültünk a lány mellé.
-Egyébként Tori vagyok!-nyújtott kezet.
-Jennifer!-mondtam,majd kezet ráztunk vele.
Barátnőmmel is ugyan így tett. Rendeltünk valamit,és közbe sokat beszélgettünk. Kiderült hogy ő is hatalmas 1D rajongó,és ő is a koncert miatt jött Londonba. Miután megettük a kaját megbeszéltük hogy este még átjön beszélgetni. Elbúcsúztunk,majd felmentünk a szobába.5 óra van,Tori 6 körül jön át beszélgetni,addig tévét néztünk,és közben twittereztem. Kopogtak,vagyis megjött Tori. Mentem ajtót nyitni és behívtam.Sokat beszélgettünk,és szóba került az 1D. :)
-Tori!Neked ki a kedvenced a bandából?-kérdezte Ashley kíváncsian
-Harry..-pirult bele mondandójába
Mi csak mosolyogtunk.
-És nektek?-kérdezett vissza.
-Nekem Niall!-mondta Ashley
-Zayn-mondtam én is,kissé elpirulva :)
Még sokat beszélgettünk,és kiderült hogy Tori csak 2 szobával odébb lakik! :D
Mivel éhesek lettünk ezért hívtunk szobapincért.Miután ettünk,azután megbeszéltük hogy együtt megyünk a koncertre,ami holnap délután 5 kor lesz. Tori visszament a szobájába, először Ashley zuhanyozott,azután pedig én. Majd lefeküdtünk aludni,és hamar el is aludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése