2013. október 28., hétfő

7.rész

Sziasztok itt a kövi rész!
Jó olvasást! :D


*Tori szemszöge*

Mikor megnéztem a képernyőt,egy pillanatra leblokkoltam. Harry hívott. Kíváncsi voltam mit akart,ezért felvettem.
-Hallo!-szóltam bele
-Szia!-szólt bele kedvesen
-Miért hívtál?-kérdeztem
-Hát arra gondoltam,hogy lenne e kedved eljönni velem holnap vacsorázni?-mondta kissé félénken
-Persze! Szívesen elmegyek!-mondtam meglepődve,de határozottan
-Oké!Akkor holnap 6-ra érted megyek!-mondta
-Rendben!-válaszoltam.
-Akkor holnap találkozunk!-mondta
-Oké!-mosolyodtam el
-Szia!-mondta
-Szia!-mondtam én is
Miután letettük még egy ár percig bámultam magam elé,majd felfogtam a történteket! Ezt el kell újságolnom a csajoknak!!-gondoltam magamba,azzal át is mentem a lányok szobájába.
-Szia!-nyitott ajtót Ashley
-Sziasztook!-mondtam én is
-Mi ez a jókedv?? -kérdezte Jenni
-Képzeljétek! Holnap (hatásszünet) randim lesz Harryvel!!!!-mondtam izgatottan
-A lányok pedig felugrottak a a helyükről és együtt örültünk.
-És hova mentek?-kérdezte Ashley
-Vacsizni!-mondtam
-Az tök jó!-mondta Jenni
-Ugye holnap eljöttök velem ruhát venni??-kérdeztem
-Még szép!!-vágták rá egyszerre,amin elnevettük magunkat
Még sokat beszélgettünk,majd visszamentem a szobámba,és lefeküdtem. Mivel izgatott voltam,ezért sokáig tartott elaludnom,de azt hiszem sikerült.. :D



*Másnap*



Reggel izgatottan ugrottam ki az ágyból,és vettem célba a fürdőszobát. Gyorsan elrendeztem magam,felöltöztem és elővettem a laptopom. Zenét hallgattam,és azon gondolkoztam hogy vajon hogy fog alakulni az este Harryvel. Ekkor elkezdett korogni a gyomrom. 11 óra volt,ezért átmentem Jenniékhez,hogy menjünk le a szálloda éttermébe kajálni. Kopogtam,és Jenni nyitott ajtót. Bementem,majd leültem az ágyra. 
-Ashley hol van??-kérdeztem
-Elment hoz kaját a Nado's-ból,de nyugi hoz neked is ! :)-mondta
-De jó,köszi! :D mondtam
Mihelyt befejeztem a mondandómat Ashley jött be az ajtón,és úgy vigyorgott mint a tejbetök.

*Ashley szemszöge*


-Veled meg mi van??-kérdezte röhögve Jenni
Nem szóltam semmit csak leültem az ágyra,a csajok meg körém ültek.
-Na elmondod végre mi van??-kérdezte ismét Jenni
-Találkoztam Niallel,és elhívott randizni!-már szinte kiabált,de mikor befejezte együtt örültünk. Miután megnyugodtunk,megettük a kaját amit hoztam,majd elmentünk ruhát venni. Jenni nem vett semmit csak elkísért minket :D 
Sok üzletet körbejártunk,de végül ezt választottam:


Tori pedig ezt:


Mikor végeztünk a vásárlással már 4 óra volt. Gyorsan visszamentünk a szállodába,és elkezdtünk készülődni. Fél 6 ra kész is lettem. Még gyorsan elbeszélgettük az időt,majd Niall-t pillantottam meg a szálloda ablakából amint tart befelé én pedig elbúcsúztam Jennitől, és lementem.



 *Jenni szemszöge*




Mivel a csajok nem voltak "itthon" ezért unatkoztam. Majd megcsörrent a telefonom. Zayn hívott.
-Szia!-mondtam a telefonba
-Szia!  Arra gondoltam hogy lenne-e kedved átjönni,mivel a csajok most elmentek ezért gondolom egyedül vagy.-mondta
-Oké! 10 perc és indulok!-mondtam
-Oké,szia!!-köszönt el
-Szia!-mondtam
Gyorsan bementem a fürdőbe.megfésülködtem és indultam. Fél 7 körül már megérkeztem. Kopogtam az ajtón,amit Zayn nyitott ki. 
-Szia!-köszönt mosolyogva
-Szia!-mondtam,majd bementünk,és leültünk a kanapéra. Szokatlanul csend volt.
-Többiek?-kérdeztem
-Lou Eleanornál,Liam Danielle-nél,többieket meg tudod.-mondta
-ÁÁ értem mondtam mosolyogva.
Ez után kínos csend volt köztünk. Ekkor ő megtörte a csendet.
-Jenni!-szólított meg félénken
-Igen?-kérdeztem
-Figyelj! Nekem már azóta tetszel mióta a koncert után találkoztunk.. Azt szeretném kérdezni,hogy lennél a barátnőm??-mondta kissé félénken
-Zayn! Már nekem is régóta tetszel,csak azért nem mondtam,mert féltem hogy te nem így érzel majd.. De most hogy már tudom, igen leszek a barátnőd.
Mikor ezt kimondtam felcsillantak a szemei. Majd egyre közelebb hajolt,és megcsókolt. Majd megnéztünk egy filmet,közben pedig végig átkarolt. Nem tudom meddig nézhettük a filmet,mert azt hiszem elaludtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése