2013. október 29., kedd

8.rész


Sziasztok! Ez a rész egy kicsit hosszú lett,remélem nem baj! :)




*Zayn szemszöge*




Mikor felébredtem azt vettem észre hogy Jenni a vállamon aludt. :) Még egy ideig néztem,aztán elkezdett ébredezni. 
-Jó reggelt!-köszöntem
-Jó reggelt!-mondta álmosan.
Egy ideig csak ültünk a kanapén amikor lépteket hallottunk a a lépcső felől.
Harry jött le az emeletről.
-Jó reggelt szerelmes galambok!-mondta, nevetve
Ekkor Louis futott le a lépcsőn kiabálva
-Csak nem jól hallottam hogy Kevint emlegeti valaki.-kérdezte
Ekkor mindenkiből kitört a röhögés.
-Zayn!-szólított meg Jenni
-Igen?-kérdeztem
-Nekem haza kéne mennem,mert a lányok már biztos aggódnak.-mondta
-Oké!De ugye visszajössz?-kérdeztem
-Persze hogy vissza!-mondta,majd egy puszit nyomott a számra,ekkor Harry és Louis elkezdtek perverzül vigyorogni.
-Hazaviszlek!-mondtam neki,majd az ajtó felé vettük az irányt.
-Mindjárt jövök!!-kiabáltam vissza az ajtóból,majd becsuktam.
Beültünk a kocsiba, majd elindultuk a hotel felé. Mikor odaértünk adott egy szájra puszit majd bement.





*Jenni szemszöge*



Mikor felértem a szobához,bementem. A csajok pedig egyből letámadtak.
-Hol voltál?Szólhattál volna!-mondta Ashley
-Zayn-nél voltam! Azért nem szóltam mert miután elmentetek,akkor hívott át.-mondtam
Mikor ezt kimondtam,Tori elkezdett nevetni.(hát persze hogy megint rosszra gondolt)
-Tori,nem kell ám rosszra gondolni,csak beszélgettünk.-mondtam
-Aha..csak.-mondta még mindig röhögve
-Na komolyan mi volt!-mondta Ashley
-Hát áthívott,aztán filmet néztünk... -itt abbahagytam,de éreztem hogy iszonyatosan elpirultam.
-És???-kérdezték egyszerre
-Hát összejöttünk.-mondtam vörös fejjel
Ekkor a lányok ujjongásba törtek ki. 
-Na és veletek mi volt?? Ne csak én meséljek!-mondtam
Aztán ők is elmondtak mindent,és kiderült hogy Ashley is összejött Niallel,Tori pedig Harryvel.
-És ezt csak most mondjátok????-kérdeztem.
-Így jár aki nem ér haza időben!-mondták gúnyosan.
-Haha!-mondtam mérgesen,majd a fürdő felé vettem az irányt. Lezuhanyoztam,átöltöztem..stb..
********
A délutánt a srácoknál töltöttük,és sokat hülyültünk,és csak este értünk haza,és fáradtan dőltünk az ágyba.

********1 hét múlva********

*Jenni szemszöge*

Eljött ez a nap is.. Ma utazunk vissza Magyarországra. Csak az az egy baj van hogy Londonba szeretnénk költözni,és a fiúk felajánlották hogy költözzünk hozzájuk. Ezt mindenképpen meg kell vitatnunk a szüleinkkel.
*Reptéren*

-Ígérd meg hogy minden nap beszélünk!-mondta Zayn
-Persze hogy megígérem!-mondtam majd adtam egy puszit a szájára
-"A Magyarországra tartó gép utasait kérjük fáradjanak a 3-as kapuhoz"-szólalt meg a hangosbemondó.
Szorosan megöleltem Zaynt,majd elbúcsúztunk,és felültünk a repülőre.
Szerencsére egymás mellet kaptunk helyet a csajokkal. Egy kicsit beszélgettünk,majd elaludtam. Arra ébredtem hogy Ashley rázogat.
-Álomszuszék! Kelj fel ha nem akarsz a repülőn maradni!!!-mondta
Majd leszálltunk,fogtunk egy taxit,és hazamentünk.Tori persze másfelé ment hiszen ő sajnos nem arra lakik amerre mi.


*Otthon*

-Sziasztook!-kiabáltam,majd anyáék szorosan átöleltek.
-Úgy hiányoztál!-mondták könnyes szemmel!
-Ti is hiányoztatok!-mondtam 
Még beszélgettünk egy kicsit és mindent elmondtam nekik. Igen MINDENT! 
-Figyelj kicsim!-kezdett bele apa. 
-Megértem én hogy szeretitek egymást,meg minden de ő Londonban él,te pedig Magyarországon..
-Tudom!Pont erről szerettem volna veletek beszélni.
-Miről??-kérdezték mindketten egyszerre.
-Szeretnék Londonba költözni!-mondtam határozottan.
-Tessék??-kérdezték ledöbbenve
-Igen!Londonba szeretnék költözni!-mondtam
-És mégis hová? Egy szállodában akarsz lakni? És munkát is kéne találnod! Egyedül pedig semmiképpen nem mehetsz!-mondta apa határozottan.
-Ashley is jön! És a fiúk felajánlották hogy lakhatunk náluk!A munkával pedig nem lesz gond,mivel elég jól beszélem az angolt ezért nem lesz gond!
-Figyelj kicsim! Alszunk rá egyet és holnap megbeszéljük!-mondta anya
-Rendben!!És köszi!-mondtam,majd felvittem a bőröndöm a szobámba.
Kipakoltam belőle,majd elmentem lezuhanyozni,és felhívtam Zayn-t.
-Szia Zayn!!-mondtam
-Szia Jenni! Megkérdezted már anyukádékat? -kérdezte 
-Igen! Az elején még nem akartak elengedni,de azt mondták alszanak rá egyet. 
-De jó! Már nagyon hiányzol!-mondta
-Te is nekem! De ha minden jól megy nem sokára találkozunk!-mondtam
-Remélem! De most le kell tennem,mert fotózásra kell mennünk!-mondta
-Oké! Holnap felhívlak! Szeretlek!-mondtam
-Én is! Szia!
-Szia!
Miután letettem,valaki kopogott. Anya volt és mondta hogy menjek vacsizni.
Miután megvacsiztam,felmentem a szobámba és felmentem skypera.
Ashley fennt volt ezért videóhívást kezdeményeztem,amit szinte azonnal fel is vett.
Elújságolta,hogy elengedték Londonba. Én is elmondtam neki hogy a szüleim mit mondtak. Még egy fél órát beszélgettünk,majd elmentem aludni.


*Reggel*



Reggel 10 órakor keltem fel. Elmentem a fürdőbe és emberi alakot vettem fel. xD 
Miután felöltöztem, felhívtam Zaynt. 
-Jó reggelt!!-köszöntem
-Jó reggelt!-köszönt álmosan
-Ugye nem ébresztettelek fel?-kérdeztem
-Nem az előbb keltem mielőtt hívtál.
-Akkor jó!De most lemegyek reggelizni,és megbeszélem a szüleimmel a dolgokat!-mondtam 
-Oké!Szeretlek!
-Én is téged!Szia!!
-Szia 
Miután letettük,leviharoztam a lépcsőn és a konyhába vettem az irányt.
-Jó reggelt!-mondtam anyáéknak,akik a konyhában ültek.
-Jó reggelt kicsim!-mondták
Miután megettem a reggelimet,anya megszólalt.
-Jenni!Megbeszéltük apáddal ezt a költözéses dolgot.Mivel már elvégezted az iskolát,és elég nagy vagy,ezért elmehetsz.De csak akkor ha hetente minimum egyszer hazatelefonálsz. 
-Jujj! Imádlak titeket!!-öleltem meg őket.
-Persze hogy hazatelefonálok!-mondtam,majd felrohantam a lépcsőn hogy felhívjam Zayn-t.
-Szia kicsim!-szólt bele a telefonba.
-Szia Zaynii!-mondtam boldogan.
-Na megbeszéltétek?-kérdezte kíváncsian
-Igen!Az a helyzet..(hatásszünet) KÖLTÖZÖK LONDONBAA!!-mondtam
-De jó!Már úgy hiányzol!-mondta.
-Te is nekem!
-És mikor jöttök??-kérdezte
-Ha minden jól megy akkor akkor holnap.
-Rendben de most leteszem mert a fiúk már nem hagynak békén. 
-Oké!Szeretlek!
-Én is!
-Szia!
-Szia!
Miután letettük felmentem skypera és megnéztem hogy Tori fent van-e. Szerencsére fent volt,ezért beszéltünk egy kicsit. Őt is elengedték Londonba,szóval megbeszéltük hogy ugyanazzal a géppel megyünk mindhárman.Még beszéltünk egy kicsit,aztán átmentem Ashley-hez.
-Szia!-nyitott ajtót.
-Szia!-mondtam neki majd beljebb hívott.
Felmentünk a szobájába,majd elújságoltam neki,hogy költözhetek Londonba.
Mindketten nagyon örültünk,és megbeszéltem vele is hogy melyik géppel megyünk vissza. Még beszélgettünk,majd hazamentem. 
Lezuhanyoztam és bevágódtam az ágyba. Még küldtem Zayn-nek egy SMS-t,majd elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése