2013. október 30., szerda

9. rész

Sziasztok ez a rész egy kicsit rövid lett,de remélem hogy nem baj! :)





***Délután a reptéren***


**Jenni szemszöge**


Már a reptéren vagyunk,egy óra múlva indul a gépünk Londonba.Beszélgetünk,és várjuk hogy Tori is megérkezzen a reptérre. Miután megérkezett,nem sokkal később megszólalt a hangosbemondó. Elbúcsúztam anyáéktól,majd felszálltunk a gépre. Nem sokkal felszállás után elaludtam. Mikor felébredtem,még volt 1 óra a leszállásig.Mivel a csajok ébren voltak,ezért eldumáltuk az időt. Mikor leszálltunk a gépről a fiúk már a reptéren vártak minket. Mindenkit megöleltem,Zaynnek persze puszit is adtam.


**Otthon**


Miután hazaértünk,megbeszéltük ki hol fog aludni. Én Zayn-nel alszom,Ashley Niall-el,Tori pedig Harry-vel.Miután felvittük a csomagokat a szobákba,lementünk a nappaliba filmet nézni. Már 2 filmet végignéztünk,de én már hulla fáradt voltam.
-Zayn felmegyünk?-kérdeztem
-Persze!-mondta,majd elindultunk felfelé
-Úgy van!Menjetek csak szobára!!-kiabált utánunk Harry,amire én csak kidugtam a nyelvem,majd felmentünk.
-Elmegyek zuhanyozni!-mondtam
-Mehetek veled??-kérdezte kiskutya szemekkel
-Persze......hogy nem.-jelentettem ki,majd bementem a fürdőbe.
Mikor visszaértem,azt vettem észre hogy Zayn durcizva ül az ágyon.
-Naa!Ne durcizz már!!-mondtam neki,mire ő rám nézett csillogó szemeivel.
Még percekig néztünk egymásra,majd megcsókolt. 2 percig faltuk egymást,majd kopogtak. 
Mentem ajtót nyitni,majd Harry állt azt ajtóban.
-Segíthetek?-kérdeztem mosolyogva
-Ja semmi,csak meg akartam nézni hogy vettetek-e levegőt.xD-mikor ezt kimondta futni kezdett,én meg utána
-Harold!Fuss ha kedves az életed!-kiabáltam utána.
Mikor utolértem püfölni kezdtem,mire a többiek csak röhögtek. 
-A perverz formádat Harold!!-kiabáltam rá.
-Jójó!Bocsi! Nem csinálok ilyet többet,csak ne hívj többet Haroldnak!-mondta,mire a többiekből kitört a röhögés.Visszamentem a szobába,Zayn pedig az ágyon ült.
-Na elintézted?-kérdezte
-El én!-mondtam büszkén.
-Elmentem zuhanyozni!-mondta 
-Oké!-válaszoltam.
Amíg ő zuhanyzott addig felnéztem twitterre,de mivel nem volt semmi érdekes,ezért kikapcsoltam a laptopom,majd befeküdtem az ágyba. Ekkor jött be Zayn. Lefeküdt mellém,majd átkarolt,és úgy beszélgettünk.Ekkor elkezdte felfelé húzni a pólóm,én pedig rácsaptam a kezére.
-Mivan Zayn,kanos vagy?-kérdeztem röhögve
-Meglehet.-mondta perverz vigyorral.
-Oké!Akkor aludjuk!-mondtam,majd lekapcsoltam a kislámpát.
-Jó éjt Zayn!-mondtam
-Jó éjt!-mondta,majd adott egy puszit a homlokomra,majd nem sokkal később elaludtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése