2013. október 28., hétfő

5.rész


Sziasztok itt a kövi rész!
Jó olvasást! :D 



Miután bevettem a gyógyszert,mindenki ébredezni kezdett.Miután mindenki sikeresen felébredt,mondták a fiúk hogy maradjunk ott náluk reggelizni,ezért ott maradtunk. Miután reggeliztünk,Harry felajánlotta hogy elvisz minket a szállodáig,és délután menjünk át hozzájuk hülyülni.Mi csak bólogattunk,és Harry elvitt minket a szállodáig.Megköszöntük a fuvart,és felmentünk. Már fél 12 volt amikor odaértünk a szállodához.Gyorsan lezuhanyoztam,és kerestem egy ruhát délutánra. Ashley is így tett.
Én ezt a ruhát választottam:




Ashley ezt:




Mikor végeztünk kopogtak.Tori állt az ajtóban. 
Ez a ruha volt rajta:


Miután bejött,még beszélgettünk egy órát. 2 óra volt vagyis ideje lenne elindulni a srácokhoz. Lementünk,fogtunk egy taxit és elindultunk.
Nem sokkal később oda is értünk. Kopogtattunk,és Louis nyitott ajtót. Mikor beléptünk mindenki üdvözölt minket.Leültünk a kanapéra és csak néztünk ki a fejünkből. xD Ekkor felmerült az ötlet hogy Karaokézzunk. Párokba álltunk. Én voltam Zaynnel,Harry Torival,Ashley Niallel,és Louis Liammel. Rengeteget nevettünk,mivel nekem se és Ashleynek se volt valami jó hangja. xD Torinak viszont nagyon szép hangja volt! El is csodálkoztunk egy percre.Mikor abbahagytuk az éneklést,Niall azt mondta hogy menjünk ki a medencéhez.,Louis és Liam elhozta Eleanor-t és Danielle-t. Mivel mi nem hoztunk fürdőruhát,ezért El és Dani adott nekünk mivel ők nem csak egyet hoztak magukkal. Mielőtt kimentünk volna a fiúk felkaptak minket és beledobtak a medencébe.A földön fetrengtek a röhögéstől,mi viszont nem röhögtünk MÉG! Amikor odajöttek segíteni hogy kimásszunk, belerántottuk őket a vízbe. Most viszont már mi nevettünk és nem a fiúk :D Még 1 órán keresztül bent voltunk a medencébe és vízi csatát vívtunk. Mi kijöttünk a vízből,de a fiúk még bent voltak egy kicsit,aztán ők is kijöttek.Mi már nagyjából meg is száradtunk,ezért elmentünk és visszaöltöztünk. Már 4 óra volt,ezért indultunk haza.Mikor kiléptem volna az ajtón,Zayn visszarántott. 7-re megyek érted.Majd adott 2 puszit,és elindultunk. Sétálós kedvünkben voltunk ezért gyalog mentünk haza. Egész úton szinte vörös volt a fejem,a lányok meg csak röhögtek rajtam. Mikor visszaértünk a szállodához már 5 óra volt. Elmentem lezuhanyozni,megcsináltam a hajam,a sminkem és kiválasztottam a ruhám.
Mivel nem tudtam hová megyünk ezért ezt választottam:



Mikor készen lettem már fél 7 volt.Még elvégeztem magamon az utolsó simításokat és készen is voltam. Még beszélgettünk a csajokkal,amikor a szálloda előtt Zayn kocsija parkolt le. Felkaptam a táskám és elindultam. Mikor leértem már ott állt az előcsarnokban.
-Szia!-köszönt
-Szia!-köszöntem én is,és közben éreztem ahogy elpirulok. Ezt ő is észrevette és csak mosolygott.
-Csinos vagy!-mondta
-Köszi!-válaszoltam,most már rákvörös fejjel xD
Beültünk a kocsiba és elindultunk.
-Hová megyünk?-kérdeztem kíváncsian
-Majd meglátod!-mondta mosolyogva
Mikor odaértünk,ledöbbentem. Ott voltunk a London Eye előtt.
Gyönyörű volt.


-Felülünk??-kérdezte
-Hát persze!-mondtam mosolyogva
Mikor felértünk a tetejére,kicsit megrezzentem mikor lenéztem,mert tériszonyom van. Ekkor Zayn átkarolt és rám mosolygott.
-Nyugi!-mondta
Én válaszként csak mosolyogtam. Mikor kiszálltunk,megfogta kezem,és úgy sétálgattunk a környéken. 9 óra felé járhatott az idő. Visszamentünk a kocsihoz,de mielőtt beszálltam volna,megcsókolt.Utána körülbelül 2 percig bámultuk egymást,majd beültünk a kocsiba. Egész úton csak mosolyogtam.Mikor megérkeztünk a szállodához,kiszálltam a kocsiból.Ekkor ő lehúzta a kocsi ablakát és kiszólt rajta.
-Ezt még megismételjük ugye??-kérdezte
-Mindenképp.-válaszoltam mosolyogva,majd felmentem a szobába. Mikor beértem az ajtón a csajok egyből nekem estek,és kérdezősködtek. Direkt húztam az agyukat,és elmentem zuhanyozni,de nem szóltam egy szót se. Mikor kiértem leültem az ágyra és csak bambultam előre,közben pedig mosolyogtam.
-Az istenit! Mond már el mi volt!!-kiabálta Ashley 
-Nyugalom!Elmondom ha lenyugodsz! :D 
Aztán elmondtam mindent elejétől a végéig,ők pedig buzgón hallgattak. Mikor befejeztem a mondandómat Tori megszólalt:
-Megcsókolt??-kérdezte kicsit döbbenten
-Igen -válaszoltam kissé elpirulva
Még 1 órát beszélgettünk,de mivel már fél 11 volt,ezért Tori elment a szobájába,mi pedig lefeküdtünk aludni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése