2013. október 27., vasárnap

2. rész

Sziasztok! Meghoztam a 2. részt is!! Ez elég rövidke lett,de remélem hogy tetszik!
Puszi!! :)


**Jennifer szemszöge**

Reggel kipihenten ébredtem.Megnéztem az időt, fél 12.Jó sokáig aludtam :D Elmentem a fürdőbe és elvégeztem a napi teendőimet,majd lementem a konyhába ahol egy cetli volt az asztalon:
"Kicsim! Elmentünk dolgozni! Este jövünk!
Puszi:anya,apa!"
Oké.-gondoltam magamban.
Gyorsan összedobtam egy spagettit,és felmentem készülődni már fél 1 volt.
Gyorsan előkerestem a ruhám és felöltöztem.



Miután felöltöztem,feltettem egy halvány sminket.Mikor végeztem csengettek. Ashley állt az ajtóban. 
-Szia-köszöntem
-Szia! Indulhatunk??
-Persze!!-mondtam
Felkaptam a táskám és már mentünk is. Sok boltot körbejártunk. A koncertre vettünk mindketten ruhát.
Én ezt:



Ashley ezt: 





Nagyon jól éreztük magunkat,sokat nevettünk. Haza felé még beültünk egy Starbucks-ba. Megbeszéltük hogy holnap délután 5-kor átjön hozzánk, és onnan indulunk a reptérre mivel a gépünk Londonba holnap este 6-kor indul.
Elbúcsúztunk egymástól,majd hazamentünk. Mikor hazaértem még csak fél 5 volt,ezért anyáék még nem értek haza. El is kezdtem pakolni 1 óra alatt kész lettem a pakolással.Lementem a konyhába enni valamit.Miután végeztem anyáék hazaértek.
-Szia kicsim!!-köszöntek
-Sziasztok!!
Beszélgettünk egy kicsit majd felmentem a szobámba. Zenét hallgattam,és táncoltam(vagyis inkább össze-vissza ugráltam xD) Mikor meguntam kikapcsoltam a zenét és elterültem az ágyon. Nem sokkal később kopogtak. Anya kérdezte hogy segítsen-e pakolni,de mivel már bepakoltam ezért nem kellett,úgyhogy ki is ment. 
Már fél 8 volt ezért elmentem fürdeni,és lefeküdtem aludni.Mivel nagyon izgatott voltam ezért még úgy fél órát gondolkoztam magamban,majd elnyomott az álom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése