2013. október 27., vasárnap

4.rész

Sziasztok! Ez a rész egy kicsit hosszúra sikeredett,remélem nem bánjátok!
Jó olvasást!! :D





Reggel 10 körül ébredtem. Ashley még aludt. Szépen halkan elmentem a fürdőbe,és elvégeztem a szokásos teendőimet. Mikor visszamentem a szobába,Ashley épp akkor ült fel az ágyában.
-Jó reggelt álomszuszék!-mondtam
-Jó reggelt!-mondta álmosan
Amíg ő is elment a fürdőbe rendbe tenni magát,addig én egy kicsit laptopoztam.
Mikor visszajött a szobába,megbeszéltük hogy átmegyünk Torihoz. Kopogtattunk,ő pedig gyorsan ajtót nyitott.
-Sziasztok!-köszönt
-Szia!!-mondtuk egyszerre
Bementünk és egy kicsit dumáltunk,ekkor Ashley megszólalt:
-Héé! Nem megyünk el a Nado's-ba reggelizni??-kérdezte
-De ez jó ötlet!-Mondta Tori
-Akkor induljunk!-mondam
Elmentünk megreggelizni,és ha már egyszer kimozdultunk,egy kicsit körbejártuk a környéket.
Mire visszaértünk már fél 2 volt. A szálloda éttermébe mentünk ebédezni,majd mikor végeztünk felmentünk a szobába,és megbeszéltük hogy 4 kor találkozunk az előcsarnokban. Mikor bementünk a szobába én gyorsan lezuhanyoztam,utánam pedig Ashley is így tett. Felvettük a ruhánkat,amit a koncertre vettünk,majd tettünk fel egy kis sminket,és már készen is voltunk. 15:50 volt. Elindultunk az előcsarnokba,miután leértünk 2 perc múlva leért Tori is.
-Hali-köszönt
-Szia!!-mondtuk

Tori ruhája:




Mikor odaértünk a koncert helyszínére,tele volt minden örjöngő rajongókkal. Mi felmutattuk a jegyeinket és már mentünk is be. Már elég sokan bent voltak,de sikerült elfoglalni a helyünket. Nem sokkal később el is kezdődött a koncert. Végig énekeltük az egészet. Miután vége lett,bementünk a színfalak mögé. Felmutattuk a jegyet majd bevezettek minket egy kis szobába,ahol ott állt mind az 5 fiú teljes életnagyságban. Hirtelen meg sem tudtam szólalni,majd rájöttem hogy mégiscsak valamit tenni kéne.
-Sziasztok-köszöntem
-Sziasztok lányok!-mondták kedvesen
Kértünk képet,és autógrammot mindenkitől. Zayn a kezembe csúsztatott egy cetlit az autógramm mellett,majd rám kacsintott. Azt hittem ott helyben ájulok el. Miután végeztünk,szóltak hogy menjünk ki. Elköszöntünk a fiúktól majd kimentünk az ajtón. Haza felé vettük az irányt. Mikor megérkeztünk a szállodához,felmentünk a szobába.Tori is átjött hozzánk. Mikor beértünk a szobába elkezdtem ugrálni és sikítozni mint egy őrült.
-Neked meg mi bajod van??-kérdezték a lányok egyszerre.
Majd feléjük mutattam a kis cetlit amin egy telefonszám volt. Mikor a lányok meglátták ők is sikítozni kezdtek. 
-Hívd fel!!-mondták
Fel is hívtam,és megbeszéltük hogy holnap menjünk el a csajokkal egy buliba ahol az összes többi 1D tag is ott lesz. Miután letettem a telefont,elmeséltem a csajoknak is,és megint ugrálni kezdünk mint valami elmebajosok. xD
Miután Tori visszament a szobájába,lezuhanyoztunk és lefeküdtünk aludni.


*Másnap*


Reggel izgatottan keltem.Elmentem a fürdőbe rendbe tenni magam és felöltöztem.
Mire visszaértem a szobába Ashley már felébredt és készült a fürdő felé. Amíg ő rendbe tette magát,felnéztem twitterre. Mikor meglátta azt hittem kiesik a szemem. Zayn visszakövetett twitteren!!!! Mikor Ashley kiért a fürdőből megmutattam neki is. Együtt örültünk, amikor valaki kopogott. Tori állt az ajtóban. Neki is elújságoltam a dolgokat. mivel már fél 12 volt ezért lementünk ebédelni, és elmentünk ruhákat venni a bulira.
Én ezt választottam:


Ashley ezt:



Tori pedig ezt: 






Miután végeztünk,hazamentünk készülődni. 6-kor kezdődik a buli és most fél 4 van,szóval még bőven van időnk elkészülni. Elmentem zuhanyozni,és miután végeztem felöltöztem,és a hajamat egy kicsit begöndörítettem. Feltettem egy kis sminket és már kész is voltam. Fél 6 van,vagyis ideje indulni. Szóltunk Torinak is,és ő is jött és hívtunk egy taxit,ami elvitt a lediktált címre. Mikor odaértünk csengettünk. Liam nyitott ajtót.
-Sziasztok! köszönt
-Szia! mondtuk neki egyszerre
Be is hívott minket. Nem voltunk sokan csak még pár ember az 1D és mi. Mikor beértünk Zayn azonnal odajött hozzám.
-Szia! Örülök hogy eljöttetek.
-Szia! Köszönjük a meghívást! Ki nem hagytuk volna! ;)
Ezen mindketten elnevettük magunkat majd leültünk a kanapéra beszélgetni.
Már jó 2 órája beszélgettünk közbe persze ittunk is egy kicsit,és kezdtünk berúgni,de nem voltunk vészesek. xD  Közben szólt a zene és elmentünk táncolni. Miután vége lett a számnak ismét leültünk. oldalra néztem és láttam hogy Tori és Harry kezdenek egy kicsit összemelegedni,ahogy Ashley és Niall is. Kezdett kicsit kínossá válni a csend,ekkor Zayn megszólalt.
-Jenni! Lenne kedved holnap eljönni velem valahová??-kérdezte kicsit félénken
-Ezer örömmel!-válaszoltam
Ezután még buliztunk egy kicsit,de a többire már nem emlékszem.. xD


*Reggel*


Reggel mikor felébredtem iszonyatosan fájt a fejem. Mikor kinyitottam a szemem,először fogalmam sem volt róla hogy hogy a fenében vagyok. Felültem és körbenéztem,ekkor beugrott a tegnap este. Mikor alaposabban szemügyre vettem a körülöttem lévő helyzetet kicsit elnevettem magam.
Ashley és Niall egymásra borulva alszanak a szőnyegen, Tori Harry ölében feküdt a másik kanapén,és még csak most eszméltem fel hogy Zayn itt fekszik mellettem a kanapén. Ránéztem majd elmosolyodtam. :) Olyan édesen aludt. :D Gondoltaimból Liam zökkentett ki. 
-Jó reggelt!-mondta
-Jobbat!-motyogtam még kissé kótyagosan
-Másnaposság??-nevetett fel
-Valószínű.-mosolyodtam el
Majd egy fájdalomcsillapítót nyomott a kezembe egy pohár vízzel.
-Köszi-mondtam
-Nincs mit!-mondta
Azzal be is vettem a gyógyszert.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése