2013. október 26., szombat

1. rész


Sziasztok! Meghoztam az első részt! Remélem hogy tetszeni fog. Megpróbálom holnap megírni a 2. részt is,remélem hogy sikerül.
Jó olvasást! Légyszíves komizzatok hogy milyen lett!! 
Puszi!! ;)





*Jennifer szemszöge*


Reggel arra ébredtem ahogy a napfény csiklandozza az arcomat.Elmosolyodtam,majd felültem. Ránéztem az órára,9 óra. Gyorsan készülődnöm kell mert 10 órakor találkozom a barátnőmmel a parkban,mert valami nagyon fontosat akar mondani. Elmentem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet,majd felöltöztem.

Ezt a ruhát vettem fel:



Feltettem egy alapsminket majd lementem a konyhába,ahol anya épp rántottát sütött.
- Jó reggelt kicsim!-köszönt anya.
-Jó reggelt!-mondtam.
-Kérsz reggelit?-kérdezte.

-Aha köszi.-válaszoltam
Miután megettem a reggelim megnéztem mennyi az idő. Háromnegyed 10. Mivel a park innen körülbelül 10 perc gyalog ezért elindultam. Mikor odaértem a barátnőm már ott ült a padon ahol mindig ülni szoktunk.
-Szia Ashley!-köszöntem neki.
-Szia Jenni! El sem hiszed mit szereztem!-mondta nem épp halkan.
-Na mit szereztél?-kérdeztem kíváncsian
Ekkor előhúzott a táskájából 2 One Direction VIP koncertjegyet,ami az első sorba szólt.
Ekkor elkezdtünk sikoltozni és ugrálni.Az arra járó emberek szépet gondolhattak magukba.de ez minket most nem érdekelt.

-Úristeeen Ashley!! Imádlak!!-öleltem meg.
-Tudom-tudom..-mondta
Ekkor mindketten jót röhögtünk.

Csak egy bökkenő volt.. A koncert Londonban lesz,és a szüleimnek is bele kell egyezni hogy elmehetek-e.
Még egy fél órát beszélgettünk és megbeszéltük hogy holnap 2-kor elmegyünk plázázni.

Elbúcsúztunk majd hazafelé vettem az irányt.
-Sziasztooook!!-kiabáltam a nappaliban ülő szüleimnek.
-Szia kicsim! Mi ez a jókedv??-mondta apa
-El sem hiszitek!! Ashley szerzett nekünk jegyet 1D koncertre! Elmehetek ugye???-kérdeztem reménykedve.
-És hol lesz a koncert? -kérdezte anya
-Hát... Londonban.. -mondtam.
Londonban??.kérdezték egyszerre.
-Igen-válaszoltam
-Figyelj kicsim.. -kezdte meg mondandóját apa.
Ekkor a telefonja csörgése szakította félbe.
A főnöke hívta. 
-Figyeljetek! Nekem be kell mennem a munkahelyemre. Kicsim este amikor hazaértem mindent megbeszélünk rendben?-kérdezte
-Persze apu-mondtam
Majd apa nyomott egy puszit a homlokomra,megpuszilta anyát és elment.
-Anya! Felmegyek a szobámba.-mondtam
-Rendben kicsim-mondta
Ekkor felmentem a szobámba,elővettem a laptopom és zenét hallgattam.

Kezdtem megéhezni,mert már fél 1 volt,ezért lementem a konyhába.
Nekiláttam az ebédemnek.amikor anya jött le a lépcsőn. 
-Szia kincsem,elmentem dolgozni este jövök!-kiabálta
Rendben!Szia anya!-kiáltottam vissza
Mikor befejeztem a kaját felmentem a szobámba és áthívtam Ashley-t.
10 perc múlva kopogtak. Mentem ajtót nyitni,természetesen Ashley állt az ajtóban.
-Szia!-köszöntem
-Hali-mondta
Felmentünk a szobámba és beszélgettünk.
6 óra volt ezért neki haza kellett menni. Hallgattam még egy kis zenét aztán elmentem fürdeni. Mire végeztem anyáék már hazaértek. Lementem a nappaliba és köszöntem nekik.
-Sziasztok-mondtam
-Szia kicsim!-köszöntek
Jennifer,apáddal megbeszéltük és úgy döntöttünk elmehetsz a koncertre.hiszen elég nagy vagy már és nem egyedül mész úgyhogy nincs okunk félni!-mondta anya

-Örömömbe mindkettőjüket megöleltem,megpusziltam és megköszöntem nekik.
Gyorsan ittam egy kakaót és felmentem a szobámba.
Beléptem Skype-ra és a barátnőm fent volt ezért rögtön rámentem a videóhívás gombra.
Elújságoltam neki hogy elengedtek Londonba! Még egy fél órát beszéltünk majd letettük. Elmentem fogat mostam és lefeküdtem aludni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése