2013. november 10., vasárnap

13.rész

Sziasztok! Itt a kövi rész! Aki olvassa az kommenteljen hogy milyen lett ez a rész mert különben nem tudom hogy érdemes-e folytatni.
Jó olvasást!!




**Reggel**


Reggel arra ébredtem hogy Hachi az arcomat nyalogatja. Elmosolyodtam,majd felültem. Zayn még aludt,úgyhogy óvatosan kikeltem az ágyból és megetettem Hachi-t. Amíg evett addig elmentem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet.
Mikor visszamentem a szobába láttam hogy Zayn játszik a kutyával. Még egy ideig néztem őket,aztán Zayn megfordult.
-Mióta állsz itt?-kérdezte
-Elég ideje ahhoz hogy lássam milyen jól bánsz az állatokkal. mondtam mosolyogva.
-Megyünk reggelizni?-kérdezte
-Aha!Mehetünk.-mondtam,majd elindultunk a konyha felé,ahol a többiek már ettek.
-Jó reggelt!-mondták egyszerre
-Jó reggelt!-mondtuk
-Nektek is csináltunk.Mondta Tori majd a kezünkbe nyomta a reggelit és mi is leültünk az asztalhoz. 
-Ashley merre van??-kérdeztem
-Telefonál az anyukájával!-mondta Niall
Miután megettük a kaját,leültünk a tv elé.


**Niall szemszöge**



Már vagy 10 perce néztük a tv-ét,de Ashley még mindig nem jött le,ezért felmentem és megnéztem mi van vele.Mikor benyitottam a szobába,azt vettem észre hogy Ashley az ágyon összekuporodva sír. 
-Ashley mi a baj??-kérdeztem,de ő nem mondott semmit csak hozzám bújt. Miután lenyugodott,belekezdett a mondandójába.
-Anyukám nagyon beteg,ezért haza kell utaznom Magyarországra.
-Apukád nem tudja ápolni?-kérdeztem. Mikor ezt kimondtam,egy kissé elszomorodott.
-Apukám elhagyott minket,amikor még 10 éves voltam.-mondta szomorúan. Ekkor átöleltem,és egy puszit nyomtam a homlokára.
-Minden rendben lesz!-mondtam,amin elmosolyodott
-Holnap indul a gépem.-mondta
-Veled megyek!-jelentettem ki
-Nem kell!Neked itt a helyed a srácokkal.Ha interjúra kell mennetek mit mondanának hol vagy?-kérdezte
-Majd kitalálunk valamit.-mondtam
-Nem Niall!Neked itt a helyed,én pedig nemsokára jövök vissza.-mondta,majd egy puszit nyomott a számra.
-Segítsek pakolni?-kérdeztem
-Az jó lenne!-mondta,majd nekiláttunk a pakolásnak. Kb fél óra alatt végeztünk,majd lementünk megmondani a többieknek mi a helyzet.
-Mikor megy a géped?-kérdezte Harry
-Holnap délben.-mondta Ashley. A nap további részében csak lustálkodtunk és tv-ét néztünk.


**Ashley szemszöge**
*Délelőtt*

Mikor felhívtam anyát és azt mondta hogy beteg,sírva fakadtam. Már csak ő maradt nekem,hisz apám elhagyott minket és most azt se tudom merre jár. Egy kis időre Magyararországra utazom,hogy ápoljam anyukámat. Niall velem akar jönni,de nem engedem,hisz neki itt a helye most,én pedig amint tudok visszajövök. Miután elpakoltuk a bőröndömet,csak a tv-t bámultuk.Mivel a gépem holnap délben indul,ezért korán lefeküdtem.Már fél 9-kor ágyban voltam,de nem tudtam aludni.Nagyon aggódtam anya miatt,de nagy nehezen elaludtam. 


**Reggel**


Reggel az ébresztőm csörgésére ébredtem.Gyorsan felöltöztem és lementem reggelizni. A többiek csak később jöttek le,mivel én korán keltem. Mindenkitől elbúcsúztam,majd Niall kivitt a reptérre.
-Hiányozni fogsz!-mondtam
-Te is nekem! Ugye minden nap beszélünk?
-Persze! Szeretlek!
-Én is téged!-mondta,majd megcsókolt,én pedig elindultam és felszálltam a gépre. Az út nem tűnt hosszúnak,mivel majdnem végig aludtam,kb fél óra volt a leszállásig amikor felébredtem. Miután leszálltam hívtam egy taxit és hazamentem. Mikor beléptem az ajtónkon,azt hittem nincs itthon senki. Bementem a szobába és anya az ágyban aludt. Nem akartam felébreszteni,ezért halkan bevittem a cuccomat a szobámba. Mikor nagyjából kipakoltam mindent,visszamentem megnézni anya felébredt-e. Mikor beléptem a szobába már ébren volt.
-Anya!!-rohantam oda hozzá.
-Szia kicsim!-mondta,de a hangjából hallani lehetett hogy nincs jól.
-Úgy hiányoztál!-mondtam,majd óvatosan megöleltem.
-Te is nekem!Na mesélj mi volt Londonban!-mondta,én pedig mindent elmeséltem neki.
-Örülök hogy találtál valakit!-mondta mosolyogva
-És anya te hogy vagy?-kérdeztem
-Hát kincsem nem valami jól...-mondta elhalkuló hangon
-Mért mi a baj?-kérdeztem,hisz még nem mondta el hogy mért beteg
-Hát kislányom az a helyzet....-itt elcsuklott a hangja...
(folytatás a következő részben)

2 megjegyzés:

  1. Én imádom ezt a blogot!! :) Persze, hogy folytasd!!!!!!! :D

    VálaszTörlés