2013. december 29., vasárnap

17.rész


Sziasztok! Itt az új rész remélem tetszik!! Bocsi hogy ilyen későn hoztam!!! :)




***Niall szemszöge***



Mikor meghallottam hogy Ashley jött,azonnal felpattantam hogy kinyissam az ajtót. Mikor kinyitottam az ajtót két csillogó szempárral találtam szembe magam. Gyorsan észbe kaptam és odébb álltam hogy be tudjon jönni. Leültünk az ágyra egymással szembe,majd belekezdtem a mondandómba.
-Figyelj!-Nagyon sajnálom ami történt.. Bármilyen hülyén is hangzik,és tudom elég nehéz elhinni,de nem csaltalak meg. Emma egy régi barátom akit még a suliból ismertem meg. Ő volt az egyik legjobb barátom,de soha nem volt köztünk több mint barátság. Ami azt illeti egész nap furcsán viselkedett. Ami a parkban történt, vagyis amit láttál az nem épp úgy volt ahogy elsőre látszott. Ő csókolt meg engem és nem én őt. Megértem,ha nem hiszel nekem,de hidd el így történt. Kérlek bocsáss meg!-mondtam,közben pedig végig a szemébe néztem. Nem szólt semmit,csak csillogó szemekkel nézett rám.Csak egymás szemét bámultuk,mikor egyszer csak megcsókolt.
-Ezt vehetem igennek?
-Egy feltétellel!Ígérd meg nekem hogy soha nem hagysz el.
-Ígérem!-mondtam majd megcsókoltam.

***Ashley szemszöge***




Igazából nem akartam azonnal megbocsájtani Niall-nek,de amikor belekezdett a mondandójába végig a szemembe nézett.Látszott rajta,hogy igazat beszél és tényleg sajnálja.Egyszerűen nem tudtam rá haragudni.
Még úgy fél órán keresztül fent voltunk,amikor valaki kopogott. Niall ment ajtót nyitni.Louis állt az ajtóban.
-Sziasztok szerelmetes galambocskák.Bocsi ha valamit megzavartam csak annyit akartam kérdezni hogy jöttök e filmet nézni.
-Felőlem.-Jössz Ashley?-kérdezte Niall
-Aha megyek!-mondtam,majd elindultunk lefelé.Már mindenki lent volt.Bella is itt volt.Örültem hogy így összebarátkoztam vele,meg ő is a többiekkel.Mivel sokan voltunk ezért nem fértünk el a kanapén úgyhogy voltak akik a földön ültek. A kanapén ült Tori,Harry,Liam és Bella,a földön pedig Zayn,Jenni,Louis,Niall és én.Szokás szerint megint valami horrort néztünk. Már kb a film a felénél járt de még mindig nem történt semmi izgalmas.Mivel este volt már,én pedig álmost voltam felmentem a szobába. Nem sokkal később Niall is utánam jött.
-Valami baj van?-kérdezte aggódóan
-Nem csak fáradt vagyok!-De te menj vissza nyugodtan!-mondtam
-Nem!Itt maradok veled!
-Oké!Biztos nem gond?
-Persze hogy nem! :)
-Akkor jó!-Nem gond ha lefekszem aludni?
-Dehogy!-Feküdj csak le nyugodtan!-mondta,én pedig lefeküdtem.Nem tudom mikor voltam utoljára ennyire fáradt,de 2 percen belül elaludtam.



***Bella szemszöge***


Mivel apa dolgozott ezért egyedül voltam otthon. Épp twittereztem amikor csörögni kezdett a telefonom.Csak telefonszámot írt ki,amit ritkán veszek fel,de most felvettem.
-Hallo?
-Szia Bella!Liam vagyok.Csak azt szerettem volna kérdezni hogy nem jössz-e át filmet nézni.
-Szia!-De szívesen átmegyek! Fél óra és ott vagyok!
-Oké!Szia!
-Szia!-mondtam,majd letettük a telefont. Örültem hogy Liam áthívott hozzájuk filmet nézni mert már eléggé unatkoztam.Meg egyébként sem nagyon beszélgettem még a fiúkkal,és szeretnék velük egy kicsit jobban megismerkedni.Szerintem jó fejek,de mondjuk eddig Liam-mel beszéltem a legtöbbet,de még őt sem nagyon ismerem. De nem is gondolkoztam többet,hanem elkezdtem készülődni,és el is indultam.Viszonylag gyorsan odaértem a fiúk házához.Csengettem,és Louis nyitott ajtót,kezében egy répával.
-Szia!-Gyere be!-Liam már várt.-mondta nagy vigyorral.
-Kössz haver!-mondta Liam,majd vállba veregette Louis-t.
-Na gyere be!-mondta, majd félreállt az ajtóból.Leültem a kanapéra amíg a fiúk kiválasztották a filmet.Közben Ashley és Niall is lejöttek az emeletről.Mindenki elhelyezkedett.Volt aki a kanapén,volt aki a földön ült.Én a kanapén ültem,Liam mellett.A film nem igazán kötött le.Leginkább Liam-en járt az agyam.Hogy miért?? Hát azt én sem tudom.Még csak pár napja hogy megismertem,sőt nem is igazán ismerem,de azért sok dolgot tudok róla,mégis egyre jobban megfog benne valami.Igazából nem is értem hogy miért.De nem is nagyon gondolkodtam ezen,mivel úgyis felesleges.Nem hinném hogy valaha is összejönne valami kettőnk közt.Nem hiszem hogy az esete lennék. Amíg ezeken a dolgokon gondolkoztam,már majdnem vége lett a filmnek.Nem volt valami ijesztő horror.Legalábbis azokból a részekből ítélve amikre oda is figyeltem.Mivel a film után már elég késő volt ezért elindultam hazafelé.


***Liam szemszöge***



Mikor megláttam Bellát az ajtóban,egy furcsa érzés kerített hatalmába.Ahogy belenéztem zöldeskék szemeibe egy pillanatra lefagytam.De szerencsére gyorsan észbe kaptam,mielőtt még túl feltűnően kezdtem volna bámulni.Mivel még mindig az ajtóban állt,ezért beljebb hívtam.Amíg a fiúkkal azon vitatkoztunk hogy melyik filmet is nézzük meg,addig a kanapén ült.A szemem sarkából ismét őt figyeltem,ami Harry-nek is feltűnt,vagyis csak gondolom mivel elkezdett rám idiótán vigyorogni.Úgy tettem mintha észre sem vettem volna,de ez nehezen ment,mivel ha ő valamiről tudomást vesz,akkor arról valószínűleg más is tudni fog elég rövid időn belül.Mire sikeresen eldőlt mit is nézünk meg,addigra már mindenki előkerült.A film alatt láttam hogy Bella nem nagyon figyel a filmre.Látszott hogy valahol máshol jár az esze.Igaz nekem sem a filmen járt,de nem tudtam levenni róla a szemem.Nagyon kíváncsi voltam hogy min gondolkozhat ennyire.Még sötétben is gyönyörű volt.De miket is beszélek?Nem lehetek belé szerelmes,hisz alig ismerem.Meg amúgy sem hinném hogy lehetne köztünk valami.Mire nagy nehezen abbahagytam az ábrándozást már vége lett a filmnek. Mivel késő volt már,ezért Bella is hazament. Mikor elindultam volna felfelé,sikeresen nekimentem az ajtónak.
-Hé haver mi van veled?-kérdezte Harry.
-Ja semmi csak fáradt vagyok!-rendeztem le egyszerűen.
-Vagy talán szerelmes.-mondta,majd nekiállta a szemöldökét húzogatni.Erre nem reagáltam semmit,csak elindultam felfelé,mert már tényleg fáradt voltam egy kicsit.
-Hallgatás belegyezés!-kiabált utána Harry,de én erre sem válaszoltam semmit. Mikor felértem csak bevetődtem az ágyba,és elég hamar el is aludtam.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése